Selamat Datang, Tetamu | Log Masuk.

CAJ PENGHANTARAN
JUMLAH KESELURUHAN

Sila tunggu...

#CERITA SERAM

  • #CERITA SERAM

RM 18.00


Beritahu rakan anda...

KATEGORI BUKU
PENULIS TIADA
PENERBIT DUBOOK PRESS
GENRE BACAAN UMUM
BIL. HALAMAN 124
ISBN 978-967-11057-8-8

Penulis: Jarr Nadjmuddean

Ulasan:

Buku power #CeritaSeram ni korang kena beli. Takde alasan.  – @mujahidmokhtar

Tengah baca buku kau. Semalam duduk hotel Batam sengsorang. Stop baca. Takutttt! – @tokrimau

Buku ni aku baru baca sikit tp dia punya seram sampai rasa ada setan kat sebelah. – @AbgAdnan

Seram jugak nak tido bila baca #CeritaSeram malam2. – Hidayah Ariff (Facebook)

Aku baca Bismillah terbakar buku tu Jarr. – @syahirwahid

“Aku harap buku ini akan “keramat hidup” seperti buku-buku Tamar Jalis dan Tok Awang Ngah.  Ingat, mulakan dengan Bismillah. Kalau memandu malam-malam dan ada orang tahan, jangan berhenti sebab itu mungkin perompak, bukannya hantu. Manusia sekarang lebih hantu daripada hantu itu sendiri sebenarnya.” – Tok Awang Mut


KAMI JUGA MENCADANGKAN BUKU INI